01/2016: Renevolla tutkitusti tyytyväiset asiakkaat

Joulukuussa toteutetun asiakastyytyväisyys tutkimuksen perusteella Renevo Oy:n asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Satunnaisotannalla toteutettu asiakastyytyväisyystutkimus lähetettiin 90:lle asiakkaalle, joiden tiloissa Renevo Oy toteutti märkätilakorjauksia vuonna 2015. Kysely toteutettiin survey-menetelmällä, joka piti sisällään seitsemän väitelausetta sekä tilaa avoimille kommenteille. Keskiarvo kyselyssä oli 3,05 (1=huono ja 4=erinomainen). Renevolla iloitaan tutkimuksesta saaduista tuloksista ja sitoudutaan toimiin, joilla asiakastyytyväisyyttä saadaan parannettua entisestään.Vastanneiden kesken arvottiin kolme aktiivisuusranneketta. Renevo kiittää kaikkia vastanneita ja toivottaa onnea voittaneille.Julkaistu 11. tammikuuta 2016

Edellinen
Edellinen

01/2016: Nimityksiä

Seuraava
Seuraava

12/2015: Rauhallista Joulua