01/2016: Renevolla tutkitusti tyytyväiset asiakkaat
Joulukuussa toteutetun asiakastyytyväisyys tutkimuksen perusteella Renevo Oy:n asiakkaat ovat tyytyväisiä saamaansa palveluun. Satunnaisotannalla toteutettu asiakastyytyväisyystutkimus lähetettiin 90:lle asiakkaalle, joiden tiloissa Renevo Oy toteutti märkätilakorjauksia vuonna 2015. Kysely toteutettiin survey-menetelmällä, joka piti sisällään seitsemän väitelausetta sekä tilaa avoimille kommenteille. Keskiarvo kyselyssä oli 3,05 (1=huono ja 4=erinomainen). Renevolla iloitaan tutkimuksesta saaduista tuloksista ja sitoudutaan toimiin, joilla asiakastyytyväisyyttä saadaan parannettua entisestään.Vastanneiden kesken arvottiin kolme aktiivisuusranneketta. Renevo kiittää kaikkia vastanneita ja toivottaa onnea voittaneille.Julkaistu 11. tammikuuta 2016